An End to Fate

segunda-feira, dezembro 01, 2003

Precisa-se de um melhor amigo(a) urgente...

Faz alguns dias que eu recapitulei a minha vida... e se ela é feita de lembranças, eu estou muito bem servido. Mas algumas dessas lembranças eu sinto mais falta, outras nem tanto, ultimamente sinto uma grande ausência, uma grande tristeza... quando eu tinha um melhor amigo era bem fácil esquecer esta tristeza... - Bola pra frente que atrás vem gente - eu digo, mas simplesmente não consigo cumprir.

Como não consigo mais escrever nada, deixarei-os com uma poesia que eu achei num outro blog, gostei dela...

MESSAGE FOR THE POSITIVE AND PASSIVE

why do I write so depressed
Is my joy second guessed
does the pressure and stress from searching daily for a reason to live another day with a smile tear me down inside?
I believe it does
If you wonder whats so wrong with me

WHY DONT YOU TAKE A FUCKING LOOK AT THE WORLD AND YOUR LIFE
DONT YOU SEE THAT EVERY LITTLE PEICE OF HAPPINESS THAT YOU HAVE RIGHT NOW, AT THIS MOMENT, COULD BE SNATCHED AWAY FROM YOU BY ANY NUMBER OF ENEMIES

EVEN WHEN THEY ARE DISGUISED AS FRIENDS

EVEN IF YOU SEE A COMPROMISE BETWEEN TRAGEDY AND TRUST

I DON'T

ALL I SEE IS A RACE TO FIND A MYTH

SOMETHING THAT YOU I KNOW EXISTS BUT SEEMS IMPOSSIBLE TO FIND

SOMETHING KIND OF LIKE MY MIND

LOVE

WHERE ARE YOU?

autor: http://freedomofrescrition.blogspot.com/


PS: ah, esta poesia não tem nada a ver com o que eu estou sentindo, pelo menos a primeira parte...